Přejděte na digitální službu
-
Mějte vše pod kontrolou
S naší aplikací máte kompletní přehled nad skladovými zásobami a veškerým pohybem vratných obalů ve vašem podniku.
-
Plaťte za to, co skutečně využijete
Díky přesným statistikám použitých obalů zaplatíte jen za to, co skutečně využijete. Již není třeba vést a zasílat evidenci ve vašem pokladním systému.
-
Dosáhněte větší návratnosti obalů
Aplikace interaktivně motivuje zákazníky, aby obaly využívali nebo vraceli v co nejkratší době. Díky tomu se vám sníží potřeba doobjednávat nové obaly.
Jak na to
-
Kontaktujte vašeho obchodního zástupce
1Rád vám sdělí veškeré detaily a provede vás procesem přechodu na digitální režim. Po vzájemné domluvě vám aktivuje váš partnerský účet pro přístup do aplikace.
-
Informujte vaše zákazníky
2Pokud již naše obaly používáte, doporučujeme vám informovat zákazníky o přechodu na digitální režim alespoň měsíc dopředu. K tomu vám rádi poskytneme doprovodné materiály.
-
Nainstalujte si aplikaci
3Otevřete si v telefonu odkaz rekrabicka.cz/app-partner nebo vyhledejte v Google Play / App Store aplikaci REkrabička a REkelímek partner a aplikaci si nainstalujte. Přihlašte se a pokračujte dle instrukcí v apce. Použít můžete jakýkoliv iOS nebo Android telefon – pokud nemáte vlastní, rádi vám zapůjčíme náš.
Stáhnout aplikaci
Odpovědi na nejčastější otázky
Přechod na aplikaci
Kontaktujte vašeho obchodního zástupce, který vám sdělí veškeré detaily a provede vás procesem přechodu na digitální režim. Po vzájemné domluvě vám aktivuje váš partnerský účet pro přístup do aplikace.
Ano, je to samozřejmě možné. Doporučujeme vám vaše zákazníky o změně dostatečně dopředu informovat pomocí marketingových materiálů, které vám rádi poskytneme.
Jakmile začnete používat aplikaci, o práci se zálohami se stará přímo aplikace a vaším zákazníkům jsou zálohy strhávány a vraceny přímo z jejich uživatelského konta. Vy ani váš personál tedy zálohy nevracíte ani nevybíráte.
V momentě, kdy přejdete na mobilní aplikaci a přijde k vám zákazník s obalem, který si půjčil za klasickou zálohu, máte dvě možnosti.
Varianta č. 1 – Pokud má zákazník nainstalovanou aplikaci, jednoduše mu obal vrátíte na jeho konto pomocí aplikace. Záloha za vrácený obal se mu objeví přímo na jeho kontě.
Varianta č. 2 – Pokud zákazník aplikaci nemá, můžete mu vydat tzv. REkartu. Slouží jako předplacená karta pro půjčování našich obalů a poskytujeme ji ve dvou hodnotách – 100 a 200 Kč.
Aplikace vám sama napoví, jakou REkartu vám doporučuje v dané situaci vydat a to na základě množství právě vydávaných a vracených obalů zákazníkem. Není tedy třeba nic počítat z hlavy, náš systém se o vše postará sám.
Aplikace vás rovněž upozorní, pokud vám má zákazník za REkartu něco doplatit.
Více o práci s REkartami najdete v našem návodu.
Před přechodem na digitální režim není nutné, aby zákazníci všechny zapůjčené obaly vrátili.
Používání aplikace
Vaší obsluze by měla stačit jediná jednoduchá informace: Řiďte se pokyny v aplikaci. Pro jistotu zde také uvádíme některé základní principy.
Veškeré pohyby našich obalů je potřeba evidovat v rámci aplikace. Týká se to všech následujících případů:
- Výdej obalu – půjčujete zákazníkovi nový obal.
- Vrácení obalu – zákazník vám vrací obal.
- Výměna obalu – zákazník si nechává vyměnit obal.
- Zabalení do vlastní REkrabičky nebo REkelímku – eviduje se stejně jako výměna. Do výměny se tedy počítají také případy, kdy si zákazník donese svou REkrabičku a REkelímek a chce do něj vydat jídlo nebo nápoj.
Manipulační poplatek lze účtovat stejným způsobem, jako doposud, tzn. zadáním položky v pokladním systému.
Při objednávce obalů do vašeho provozu nám uhradíte zálohu za odebrané obaly. Tento poplatek vám bude účtován jednorázově klasickou fakturou. V případě, že nám budete v budoucnu část nebo všechny obaly potřebovat vrátit, zálohu (kterou jste při odběru uhradili) vám vrátíme formou dobropisu.
Jakmile si zákazník od vás zapůjčí obal, strhneme mu skrze aplikaci z účtu zálohu a připíšeme ji na vaše konto v našem systému. Stejně tak pokud vám zákazník obal vrátí, zálohu odebereme z vašeho konta a připíšeme ji zákazníkovi.
Na konci měsíce provede náš systém automaticky a na základě pohybů vyúčtování, a vystaví vám fakturu, která bude obsahovat:
- Poplatek za službu – dle zabalených jídel, nápojů, či jiných služeb.
- Zálohy za vydané obaly – částku vám vracíme a je na faktuře mínusová.
- Zálohy za přijaté obaly – částku vám účtujeme a je na faktuře plusová.
Při registraci koncového zákazníka do aplikace je na jeho platební kartě provedena ověřovací transakce v hodnotě 1 Kč, která je následně vrácena zpět. Následně se z karty strhávají částky ve výši záloh za půjčené obaly. Peníze se strhávají až v momentě, kdy jsou obaly půjčeny, takže není třeba si na účet nic přednabíjet.
V momentě, kdy zákazník obal vrátí, je mu za něj ihned vrácena záloha na jeho uživatelský účet. Tento kredit lze pak následně využívat na půjčování obalů, případně je možné zažádat o jeho vrácení na bankovní účet.
Pokud se vám v aplikaci zobrazí tlačítko pro vrácení transakce zpět, můžete tím transakci stornovat a následně zadat novou.
Pokud toto tlačítko nevidíte, můžete udělat další transakci, kterou tu původní opravíte. Např. pokud jste zákazníkovi omylem naúčtovali zapůjčení jedné REkrabičky navíc, udělejte další transakci, kde mu jednu REkrabičku vrátíte.
Ano, aplikaci můžete nainstalovat a spustit na více zařízeních. Na všech zařízeních se přihlašte stejným emailem.
Jak uživatelská, tak partnerská aplikace potřebuje pro provoz připojení k internetu. To může být přes wi-fi, mobilní data nebo jakýmkoliv jiným spolehlivým způsobem.
Stačí vám jakýkoliv iOS nebo Android telefon – pokud nemáte vlastní, rádi vám zapůjčíme náš.
V případě, že denně skenujete velké množství QR kódů, můžeme vám rovněž zapůjčit externí čtečku QR kódů, kterou lze s vaším telefonem a aplikací spárovat. Skenování kódů zákazníků je pak ještě rychlejší a jednodušší.
Partnerská i zákaznická aplikace obsahuje historii transakcí. Pokud se v aplikaci transakce nezobrazuje, doporučujeme ji zadat znovu.
Pokud transakce v aplikaci vidíte, ale zákazník má pocit, že mu nebyla vrácena záloha, může nás kontaktovat skrze kontakty dostupné v aplikaci.
Děláme maximum pro to, aby naše aplikace byla spolehlivá a fungovala vždy, když to potřebujete. Pokud by ale náhodou výpadek nastal, postupujte podle našeho návodu.
REkarty
REkarty jsou skvělým způsobem, jak si půjčit naše obaly zejména pro zákazníky, kteří nemají nebo nechtějí využívat naší mobilní aplikaci. V takovém případě si mohou přímo ve vašem podniku zakoupit REkartu, kterou pak používají místo aplikace.
REkarta je dostupná ve dvou hodnotách – 100 a 200 Kč. REkarta je přednabitá na zvolenou částku a zákazník si na ni může půjčovat obaly v její hodnotě. Například na REkartu v hodnotě 100 Kč si můžou půjčit dva REkelímky nebo jednu REkrabičku.
Více o práci s REkartami najdete v našem návodu.
Aktuálně to není možné. Jediný způsob, jak navýšit hodnotu REkarty, je vrátit na ni REkrabičky nebo REkelímky ve větším součtu záloh, než je její hodnota. Kredit na kartě se tímto navýší.
V takovém případě se hodnota REkarty navýší dle aktuální výše kreditu a hodnoty záloh vrácených obalů.
REkarta je nevratná, ale lze ji převést do mobilní aplikace, kam se zákazníkovi z REkarty načte dostupný kredit. REkarta převedená do aplikace je pak zneplatněna a zákazník ji může dát k recyklaci.
Více o práci s REkartami najdete v našem návodu.
Pokud peněženka umí z REkarty uložit QR kód a textový kód uvedený pod ním, tak určitě to možné je. Místo REkarty lze využívát také její fotografii.